Lærerigt møde med vores brugere

13. april 2011


Fredag d. 8. april 2011 havde vi inviteret vores brugere til et møde på vores kontor i Aalborg med det formål at høre, hvad vi gør godt og hvad vi kunne gøre bedre. Hvem vil være bedre til at fortælle os dette end vores brugere?

Der var et begrænset antal pladser, og 7 af vores medlemmer deltog i arrangementet, der startede med en rundvisning på kontoret og en gennemgang af vores arbejdsrutiner. På den måde fik brugerne et indblik i vores hverdag, inden vi holdte et oplæg om vores historie og nuværende organisation. Undervejs modtog vi masser af spændende feedback, som gjorde os klogere på vores egne koncepters styrke og svagheder.

Aftenen afsluttedes på Mortens Kro, hvor vi fortsatte den gode dialog over en god middag. Stemningen var god, og der kom en masse nye ideer frem, som helt sikkert skal implementeres senere.

En af de deltagende brugere har blogget om mødet på PointBlog – hun skriver blandt andet:

"Nu er jeg netop hjemvendt efter et besøg på cmnetwork aka pointshop og blog. Det var super interessant og hyggeligt." og fortsætter: "Hvis muligheden byder sig igen, så vil jeg anbefale dem der har mulighed for at tage imod."

Der er altså ingen tvivl om, at de tilstedeværende brugere også så aftenen som en succes, hvor de fik mulighed for både at høre om PointShop og PointBlog og samtidig selv influere fremtidige tiltag og beslutninger fra vores side. Vi vil rigtig gerne sige et stort tak til de deltagende brugere, og vi ser frem til sammen at gøre PointBlog og PointShop endnu bedre!

Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Vi er altid til at få fat på. Har du noget på hjertet eller mener du, vi kan hjælpe dig og din virksomhed, så hold dig ikke tilbage, men giv os et kald eller send en e-mail...


Support

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Føl os på Facebook