Ny ansat: Steffen Hansen

31. august 2011


Vi har ansat Steffen Hansen som supportmanager i CM Network A/S, hvor han vil få det overordnede ansvar for supporten i alle selskaber - herunder særligt ledelse af vores eksterne og interne support på PointShop og PointBlog. Derudover vil han have fokus på konstant at udvikle vores support, så kunderne altid får en optimal oplevelse, hvad end de kontakter vores skriftlige support eller telefonsupport.

Steffen er 30 år og bor i Aalborg. Han har tidligere arbejdet med support og udvikling heraf hos Supertel og Telenor, ligesom han har teknisk erfaring fra Capana. Steffen medbringer dermed stor erfaring fra teknisk support, hvilket vi ser frem til at nyde godt af.

Vi er sikre på, at han er den helt rette til at strukturere vores supportarbejde og udvikle dette, så vi bibeholder en høj kvalitet på dette område. I starten vil Steffen samarbejde tæt med Rasmus Svenstrup, der har haft det hidtidige ansvar for vores support.

Steffen kan kontaktes på sth@cmnetwork.dk. Direkte telefonnummer følger senere.

Rasmus er allerede godt i gang med at sætte Steffen ind i vores supportsystemer

Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Vi er altid til at få fat på. Har du noget på hjertet eller mener du, vi kan hjælpe dig og din virksomhed, så hold dig ikke tilbage, men giv os et kald eller send en e-mail...


Support

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Føl os på Facebook