Vi har flyttet e-mail og kalender i skyen

11. november 2011


Henover de sidste par uger har vi været i gang med en større proces omkring vores e-mails, idet vi er skiftet over til Googles erhvervsløsning. Dette giver os en række fordele, der vil gøre vores daglige arbejde nemmere, sikrere og mere effektivt.

Sikkerhedsmæssigt er det værd at bemærke, at alt vores mailkommunikation fremover kommer til at køre via Googles krypterede forbindelse. Derudover vil hver eneste mail sendt fra os fremover blive digitalt signeret, hvormed modtageren altid kan være 100 % sikker på, at vi er den reelle afsender. 

Rent effektivitetsmæssigt har skiftet også medført store fordele. Blandt andet fordi det er cloudbaseret og dermed tilbyder os stor fleksibilitet og giver os muligheden for med kort varsel at skalere ydeevnen til vores krav. Foruden dette benytter Google det nyeste inden for push strategi, der sikrer hurtig og sikker levering af e-mails.

Vigtigst af alt har skiftet øget vores interne åbenhed og samarbejdsmuligheder. Med introduktionen af blandt andet fælleskalendere og åbne dokumenter, er det blevet væsentligt nemmere at planlægge møder, give feedback og opnå indsigt i hvor mange opgaver vi har hver især. 

Skiftet har ingen praktisk betydning for andres kontakt med os, da alle beholder deres nuværende e-mailadresser.

Vi benytter nu Google Apps' erhvervsløsning for e-mails.


Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Vi er altid til at få fat på. Har du noget på hjertet eller mener du, vi kan hjælpe dig og din virksomhed, så hold dig ikke tilbage, men giv os et kald eller send en e-mail...


Support

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Følg os på Facebook