2-siders artikel i Nordjyske

14. december 2011


I forbindelse med vores positive vækst på det seneste med blandt andet stor medarbejdertilgang og udvidelse af Point-Universet bragte Nordjyske i går en 2-siders artikel om CM Network A/S under overskriften "Kunderne scorer point - Magnus scorer kassen".

Uddrag fra artiklen:

"I hvert fald er point-konceptet slået så kraftigt igennem, at der i dag også findes PointShops i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Storbritannien og ikke mindst Frankrig, hvor der er tre millioner kunder. I år er Spanien, Holland og Italien kommet til, og næste står en række nye lande for tur.

- Vi overvejer at etablere afdelinger i udlandet. Når vi går ind i et nyt land, skal mindst én medarbejder have det pågældende lands sprog som modersmål. I dag er vores allerstørste problem faktisk at finde de rigtige medarbejdere, siger Magnus Kjøller."


Hele artiklen kan læses her.

Artiklen giver et indblik i virksomheden, tankerne bag point-universet og fremtidsudsigterne!


Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Vi er altid til at få fat på. Har du noget på hjertet eller mener du, vi kan hjælpe dig og din virksomhed, så hold dig ikke tilbage, men giv os et kald eller send en e-mail...


Support

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Følg os på Facebook