2-siders artikel i Nordjyske

14. december 2011


I forbindelse med vores positive vækst på det seneste med blandt andet stor medarbejdertilgang og udvidelse af Point-Universet bragte Nordjyske i går en 2-siders artikel om CM Network A/S under overskriften "Kunderne scorer point - Magnus scorer kassen".

Uddrag fra artiklen:

"I hvert fald er point-konceptet slået så kraftigt igennem, at der i dag også findes PointShops i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Storbritannien og ikke mindst Frankrig, hvor der er tre millioner kunder. I år er Spanien, Holland og Italien kommet til, og næste står en række nye lande for tur.

- Vi overvejer at etablere afdelinger i udlandet. Når vi går ind i et nyt land, skal mindst én medarbejder have det pågældende lands sprog som modersmål. I dag er vores allerstørste problem faktisk at finde de rigtige medarbejdere, siger Magnus Kjøller."


Hele artiklen kan læses her.

Artiklen giver et indblik i virksomheden, tankerne bag point-universet og fremtidsudsigterne!


Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Har du spørgsmål kan du altid kontakte os per telefon eller e-mail:


Kundeservice

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Følg os på Facebook