Mere gennemskuelige kampagner på PointShop

29. marts 2012


Efter lancering i februar 2011 af muligheden for at bedømme kampagner på PointShop har vi nu gennem et år indsamlet meninger, bedømmelser og holdninger fra vores medlemmer omkring kampagnerne. I starten af marts gik næste del af tiltaget online, idet vi tillod medlemmerne at se resultatet af disse bedømmelser. Dette efter at have modtaget mere end 200.000 bedømmelser.

Dette er et unikt tiltag i vores branche, og vi er glade for at tilbyde vores medlemmer en gennemskuelighed omkring kampagner, som de ellers ikke vil blive mødt med. Vi ved af erfaring, at vores medlemmer overvejer mange ting, inden de benytter en kampagne på PointShop for at tjene point. Heriblandt:
  • Hvor lang tid tager det at benytte den?
  • Er kampagnen spændende at benytte?
  • Får jeg nyhedsbreve eller bliver jeg ringet op af sælgere bagefter?
  • Er der overhovedet noget underholdning i kampagnen?
Vi kunne selv bruge en masse administrative timer på at bedømme hver enkelt kampagne ud fra disse parametre, men når alt kommer til alt, så vil det ikke give et ret godt billede. I stedet gik vi til vores medlemmer og fik dem til at bedømme dem. Med mere end 200.000 bedømmelser mødes medlemmerne nu af et repræsentativt syn på hver eneste kampagne (- naturligvis kun, hvis der er bedømmelser nok af kampagnen).

Medlemmerne har allerede taget godt imod tiltaget, som vi er sikre på ligeledes vil komme vores annoncører til gode. Ved at lade medlemmerne se bedømmelserne forventer vi endnu højere kvalitet i trafikken fra PointShop i fremtiden, da medlemmerne nu får begrundede forventninger til kampagnen, før de benytter den.

Vil du høre mere om tiltaget så tag fat i din lokale Country Manager ved PointShop.

Rigtigt mange af vores 7.5 mio. medlemmer har været med til at skabe dette nye tiltag på PointShop


Kunne du tænke dig at få vores nyheder direkte i din inbox? Tilmeld dig her:


Kontakt os i dag!

Vi er altid til at få fat på. Har du noget på hjertet eller mener du, vi kan hjælpe dig og din virksomhed, så hold dig ikke tilbage, men giv os et kald eller send en e-mail...


Kundeservice

Telefon: +45 36 94 63 35


Administration

Telefon (9-15): +45 98 11 64 50



Husk at "Synes godt om" vores Facebook side:

Følg os på Facebook